Opinie Futuriti – podsumowanie 2020

O jakości usług oferowanych przez firmę świadczą opinie klientów. Podobnie jest w przypadku Futuriti. Dlatego też postanowiliśmy zebrać opinie firm, które skorzystały z naszych usług i miały styczność z konsultantami firmy. Poniżej prezentujemy wyniki przygotowanej przez nas ankiety, wraz z porównaniem wyników do roku ubiegłego.

O jakości usług oferowanych przez firmę świadczą opinie klientów. Podobnie jest w przypadku Futuriti. Dlatego też postanowiliśmy zebrać opinie firm, które skorzystały z naszych usług i miały styczność z konsultantami firmy. Poniżej prezentujemy wyniki przygotowanej przez nas ankiety, wraz z porównaniem wyników do roku ubiegłego.

 

Nie jest tajemnicą, że opinie klientów są bardzo istotne – zarówno dla nas, jak i przyszłych kontrahentów. W Futuriti stale podnosimy jakość naszych usług. Kładziemy wysoki nacisk na wysoką jakość obsługi posprzedażowej. Od dwóch lat, po zakończeniu działań serwisowych, wysyłamy każdemu klientowi zaproszenie do wypełnienia ankiety. W 2020 roku uzyskaliśmy opinie od ponad 500 naszych klientów, na temat ich doświadczenia oraz poziomu satysfakcji z helpdesku Futuriti. 

 

Wyniki ankiet Futuriti 2020

 

Ankieta zawierała cztery pytania. Poniżej prezentujemy wyniki:

  • Czy czas reakcji (pierwszej odpowiedzi) był dla Ciebie wystarczająco szybki?

Zdaniem 98% klientów czas reakcji był odpowiedni lub nawet szybszy niż od nas  oczekiwano (w tym przypadku odnotowaliśmy aż 7% wzrostu w porównaniu do 2019 r.),

 

  • Czy konsultant był kompetentny?

Ponad 97% klientów stwierdziło, że nasi konsultanci byli kompetentni (oznacza to wzrost o  1% w porównaniu do roku poprzedniego).

 

  • Czy konsultant starał się zrozumieć i rozwiązać Twój problem?  

97% przypadków konsultant starał się zrozumieć i rozwiązać problem klienta (czyli o  0,3% częściej niż w 2019 r.)

 

  • Czy Twój problem został rozwiązany? 

93% klientów uznało, że ich problem został rozwiązany całkowicie (czyli o 3% więcej niż w  2019 r.).

 

 

Dziękujemy za każdą opinię, dzięki temu wiemy, co powinniśmy poprawić, aby zapewnić obecnym i przyszłym klientom jak najwyższą satysfakcję. Dołożymy wszelkich starań, aby nasz helpdesk w kolejnym roku był na jeszcze wyższym poziomie!

 

Chcesz przekonać się, czy spełnimy również i Twoje oczekiwania?

 

Jeśli tak, skontaktuj się z nami już dziś!

logo-FUTURITI.png

Nowoczesne systemy IT dla leaderów eCommerce

Rozwiązania Futuriti służą eCommerce w szybkim i efektywnym kosztowo realizowaniu zamówień. Unikalne funkcje i technologie wypracowane w laboratorium R&D pomagają ich użytkownikom uzyskać przewagę nad konkurencją i ułatwiają szybki rozwój firm.

XSale_w-1.png

Sprzedaż internetowa

Automatyzacja i zarządzanie
sprzedażą online

WMS_logo

System WMS

Zarządzanie ruchem produktów
w magazynach wysokiego składowania

Jesteśmy również Złotym Partnerem Comarch. Pomagamy naszym Klientom wdrażać systemy ERP w ich firmach.