O jakości usług oferowanych przez firmę świadczą opinie klientów. Podobnie jest w przypadku Futuriti. Dlatego też postanowiliśmy zebrać opinie firm, które skorzystały z naszych usług i miały styczność z konsultantami firmy. Poniżej prezentujemy wyniki przygotowanej przez nas ankiety, wraz z porównaniem wyników do roku ubiegłego.
Nie jest tajemnicą, że opinie klientów są bardzo istotne – zarówno dla nas, jak i przyszłych kontrahentów. W Futuriti stale podnosimy jakość naszych usług. Kładziemy wysoki nacisk na wysoką jakość obsługi posprzedażowej. Od dwóch lat, po zakończeniu działań serwisowych, wysyłamy każdemu klientowi zaproszenie do wypełnienia ankiety. W 2020 roku uzyskaliśmy opinie od ponad 500 naszych klientów, na temat ich doświadczenia oraz poziomu satysfakcji z helpdesku Futuriti.
Wyniki ankiet Futuriti 2020
Ankieta zawierała cztery pytania. Poniżej prezentujemy wyniki:
-
Czy czas reakcji (pierwszej odpowiedzi) był dla Ciebie wystarczająco szybki?
Zdaniem 98% klientów czas reakcji był odpowiedni lub nawet szybszy niż od nas oczekiwano (w tym przypadku odnotowaliśmy aż 7% wzrostu w porównaniu do 2019 r.),
-
Czy konsultant był kompetentny?
Ponad 97% klientów stwierdziło, że nasi konsultanci byli kompetentni (oznacza to wzrost o 1% w porównaniu do roku poprzedniego).
-
Czy konsultant starał się zrozumieć i rozwiązać Twój problem?
W 97% przypadków konsultant starał się zrozumieć i rozwiązać problem klienta (czyli o 0,3% częściej niż w 2019 r.)
-
Czy Twój problem został rozwiązany?
93% klientów uznało, że ich problem został rozwiązany całkowicie (czyli o 3% więcej niż w 2019 r.).
Dziękujemy za każdą opinię, dzięki temu wiemy, co powinniśmy poprawić, aby zapewnić obecnym i przyszłym klientom jak najwyższą satysfakcję. Dołożymy wszelkich starań, aby nasz helpdesk w kolejnym roku był na jeszcze wyższym poziomie!
Chcesz przekonać się, czy spełnimy również i Twoje oczekiwania?
Jeśli tak, skontaktuj się z nami już dziś!