Inspirujące case study

Rekomendacje naszych klientów

Oprogramowanie, które tworzymy ma na celu optymalizację działań prowadzonych przez naszych klientów. Właściwie wykorzystane narzędzia podnoszą jakość obsługi i oferowanych produktów, czego skutkiem jest wzrost konkurencyjności organizacji. Poznaj przykłady dobrych praktyk

Prosta droga do sukcesu

Poznaj ciekawe przykłady skutecznych działań

Dowiedz się jak skutecznie wykorzystać produkty, które wdrażamy. Prezentujemy wybrane przykłady wzorowych działań, które przyczyniły się do sukcesu naszych klientów. Przestawiamy historie czterech znanych firm.

Majestic Sport
case study

4 marca 2021 odbyła konferencja online E-handel Magazyn. Z ramienia naszej firmy wystąpił Wojtek Małagocki - eCommerce Manager/xSale Product Owner.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z tego wydarzenia. Posłuchajcie o tym jak dobre decyzje biznesowe rozwiązują problemy branży ecommerce. Praktyczna wiedza na przykładzie szybko rosnącej firmy Majestic Sport. Zapraszamy!

Darkomp – historia sukcesu

Jeszcze przed rozpoczęciem działalności zdecydowaliśmy o tym, że chcemy być firmą nowoczesną, otwartą na innowacje. Postanowiliśmy więc, że będziemy pracować na systemie, który ułatwi nam zintegrowane zarządzanie firmą i da możliwość rozwoju.

Mariusz Badoń, dyrektor Darkomp

Kej – historia sukcesu

Przed wdrożeniem Comarch OPTIMA korzystaliśmy z autorskiego programu, który w pewnym momencie przestał być dalej wspierany. Nie chciałem, by utrudniało to rozwój naszej firmy, dlatego też zdecydowałem się na wybór nowocześniejszego programu, pracującego już w środowisku Windows.

Kazimierz Stolarzewicz, właściciel KEJ

A&G Invest – historia sukcesu

Zanim zdecydowałyśmy się na założenie własnej firmy, zdobywałyśmy doświadczenie w innych biurach rachunkowych, w których pracowałyśmy na programie Comarch KLASYKA. Muszę przyznać, że miałam bardzo pozytywne doświadczenia z tym oprogramowaniem. Gdy zakładałam więc firmę A&G Invest oczywiste dla mnie było to, że do obsługi swoich klientów wybiorę system Comarch.

Grażyna Cnotliwy, właściciel Biuro Rachunkowe A&G Invest

Zysk – historia sukcesu

Już na samym początku działalności mojej firmy podjęłam decyzję o zakupie zintegrowanego oprogramowania do obsługi biur rachunkowych, który usprawni naszą pracę. Zaufałam wiedzy i doświadczeniu specjalistów ALPOL – rozwiązania IT, Złotego Partnera Comarch i zdecydowałam się na polecany przez nich system Comarch OPT!MA. Dziś wiem, że był to dobry wybór.

Joanna Kordula, właściciel Biuro Rachunkowe Zysk

Nasi klienci doceniają naszą pracę, zyski czerpiemy wspólnie

Warto być otwartym na współczesne rozwiązania. Studium wybranych przypadków jest na to dowodem. Niewielkim kosztem i minimalnym nakładem pracy można wdrożyć zmiany, które wynoszą firmę na wyższy poziom. Korzyści przychodzą szybko i są jasno odczuwalne. Dziękujemy za wspólne działania.

SUCCESS STORY – DARKOMP

Comarch OPT!MA pomogła nam skrócić czas przygotowania analiz do 2-3 minut

O firmie

Firma DARKOMP Dariusz Kupczyk jest firmą handlową, założoną w 2007 roku. W ofercie DARKOMP znajduje się dostarczanie kompleksowego wyposażenia dla wszelkiego rodzaju warsztatów, oferujących usługi naprawcze oraz serwisowe. Firma oferuje sprzedaż hurtową oraz detaliczną.

Wyzwania

Jesteśmy firmą handlową, zależało nam więc najbardziej na tym, by system zapewniał nam pełną obsługę magazynu. Przy dużej (i ciągle rosnącej) ilości towarów, jakie oferujemy naszym klientom, konieczne jest posiadanie pełnych i – przede wszystkim – pewnych i aktualnych danych na temat stanów magazynowych. Zależało nam na tym, by program umożliwiał szybką obsługę klienta od strony magazynu – dawał łatwy dostęp do danych i pozwalał szybko tworzyć dokumenty, a także pozwalał na bezpośrednią sprzedaż. Ważne dla nas było także to, by program zapewniał nam też obsługę księgowości, kadr i płac. Chcieliśmy też mieć jak największą kontrolę nad tym, co dzieje się w naszej firmie. Ale największy nacisk kładliśmy na to, by wszystko mogło odbywać się z wykorzystaniem jednego, zintegrowanego systemu, ponieważ wiedzieliśmy, że da to nam dużą

Rozwiązanie

Długo zastanawialiśmy się nad tym, jaki program wybrać. Pomocą posłużyło nam spotkanie ze specjalistami firmy ALPOL – rozwiązania IT. Wspólnie przedyskutowaliśmy potrzeby naszej firmy i przeanalizowaliśmy dostępne na rynku oprogramowanie. Zdecydowaliśmy się na wybór systemu Comarch OPT!MA głównie ze względu na rozbudowany wachlarz funkcjonalności, dzięki któremu program spełniał nasze podstawowe założenie – pozwalał na zintegrowane zarządzanie całością firmy

Firma ALPOL – rozwiązania IT, Złoty Partner Comarch, została naszym stałym opiekunem. Specjaliści ALPOL – rozwiązania IT wdrożyli nam system, a następnie przeprowadzili szkolenie z jego użytkowania.

Szybko przekonaliśmy się, że nasz wybór był strzałem w dziesiątkę. Od samego początku działalności firmy wykorzystujemy w pracy moduły Handel, Analizy, Księga Podatkowa, Kadry i Płace oraz Kasa/Bank. Później zdecydowaliśmy się jeszcze na moduł Detal, który bardzo dobrze sprawdza się na stanowiskach kasowych, na których prowadzimy bezpośrednią obsługę klienta.

Efekty

Comarch OPT!MA spełniła nasze założenia. Najbardziej przydatne w codziennej pracy są funkcjonalności związane z obsługą handlową, księgowością, kadrami i płacami. Jako dyrektor najbardziej sobie cenię możliwość szybkiego i łatwego dostępu do różnych rodzajów analiz oraz możliwość tworzenia własnych raportów, dzięki którym mam pełniejszy wgląd w sytuację firmy.

Analizy mogę przeprowadzać nie tylko z biura, ale – dzięki zdalnemu dostępowi do programu – z każdego miejsca na świecie, co jest dla mnie bardzo wygodne. Gdybym chciał przeprowadzać tak zaawansowane analizy metodą tradycyjną, musiałbym poświęcić średnio 3 dni na zebranie danych. Z Comarch OPT!MA ten czas skrócił się do maksymalnie 2-3 minut – tyle właśnie zajmuje systemowi zebranie informacji i przedstawienie ich w formie raportu

Wybierając program do obsługi firmy wiedzieliśmy, że grono naszych klientów się powiększy. Nasz system musiał więc być przygotowany na to, że będziemy na nim wykonywać dużo więcej operacji. OPT!MA sprawiła się tu naprawdę dobrze – w pierwszym miesiącu istnienia firmy mieliśmy 10 klientów, dziś ta liczba wynosi ok. 4500, a system radzi sobie bez problemów.

Mariusz Badoń, dyrektor firmy Darkomp

SUCCESS STORY – KEJ

Dzięki Comarch OPT!MA mamy dużo większą kontrolę nad naszą firmą

O firmie

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KEJ S.C. rozpoczęło swoją działalność we wrześniu 2001 roku. Firma zajmuje się produkcją wyrobów medycznych z tworzyw sztucznych i gumy oraz konfekcjonowaniem olejków eterycznych, wykorzystywanych w aromaterapii. Wyroby PPHU KEJ S.C. znajdują odbiorców na terenie całego kraju i poza jego granicami. W okresie dotychczasowej działalności firma zdobyła sobie uznanie i miejsce na polskim rynku wyrobów medycznych. PPHU KEJ S.C. od momentu powstania jest członkiem Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie.

Wyzwania

Poprzedni wykorzystywany przez nas program był autorskim, dedykowanym pod nasze potrzeby. Niestety nie miał on dalszych perspektyw rozwoju – pracował tylko i wyłącznie w środowisku DOS, nie było również możliwości zamawiania dodatkowych funkcji. Szukaliśmy więc systemu, który nie tylko zastąpi poprzedni system, ale także będzie bardziej nowoczesny i otwarty na rozbudowę

Chciałem, by w systemie mogło pracować równocześnie wiele osób. Istotna była dla mnie także możliwość szybkiego dostępu do informacji oraz mechanizm analiz i raportów.

Dużym wyzwaniem dla nowego oprogramowania było także to, że jesteśmy firmą działającą w branży medycznej i w związku z tym obowiązują nas skomplikowane procedury.

Rozwiązanie

Zdecydowaliśmy się na system Comarch OPT!MA, ponieważ już po prezentacji jego możliwości wiedzieliśmy, że posiada właśnie takie funkcje, jakich nam potrzeba, a przy tym – jest programem dużo bardziej nowoczesnym, działającym w środowisku Windows.

Program dostarczyła nam i wdrożyła firma ALPOL – rozwiązania IT, Złoty Partner Comarch. Wszystkie prace, związane z wdrożeniem, przebiegały zgodnie z ustalonym harmonogramem. Specjaliści ALPOL – rozwiązania IT dopasowali system do naszych wymagań, a także zaprojektowali dla nas dodatkowe opcje, dostosowane do specyfiki naszej pracy.

Obecnie wykorzystujemy siedem modułów Comarch OPT!MA na sześciu stanowiskach komputerowych:
• Analizy
• CRM
• Handel
• Kasa/Bank
• Księga podatkowa
• Płace i Kadry
• Środki trwałe

Efekty

Pracujemy z Comarch OPT!MA już 5 lat. W tym czasie zdążyłem się przekonać, że był to dobry wybór. Najważniejsze jest dla mnie to, że system daje mi dużo większą kontrolę nad tym, co dzieje się w mojej firmie. Program jest w pełni zintegrowany, dzięki czemu wszystkie dane są w jednym miejscu i łatwo do nich dotrzeć, nie ma też potrzeby wielokrotnego wprowadzania do systemu tych samych informacji. Na bieżąco korzystam z możliwości tworzenia analiz i raportów, ponieważ są one dla mnie świetnym źródłem informacji o firmie.

System ułatwia też wszelkiego rodzaju sprawozdawczość – nie musimy już np. drukować danych i ponownie ręcznie wprowadzać ich do arkusza kalkulacyjnego, by stworzyć zestawienie. To naprawdę duża oszczędność czasu. Dzięki mechanizmowi, który wykonuje to automatycznie, tworzenie zestawień danych zajmuje moim pracownikom pięciokrotnie mniejszą ilość czasu. Dużą zaletą programu jest też możliwość zdalnego dostępu do danych.

Polecam Comarch OPT!MA jako doskonały program do prowadzenia małej firmy.

Kazimierz Stolarzewicz, Właściciel firmy KEJ

SUCCESS STORY – A&G INVEST

Comarch OPT!MA pomogła nam pięciokrotnie zwiększyć liczbę klientów

O firmie

Biuro rachunkowe A&G Invest s.c. Joanna Kozyra, Grażyna Cnotliwy od 2006 roku świadczy kompleksowe usługi z zakresu księgowości oraz kadr i płac. A&G Invest kieruje swoją ofertę do podmiotów prowadzących działalność w każdej formie organizacyjno-prawnej. W ciągu pięciu lat swojego istnienia biuro rozwijało się bardzo dynamicznie: ilość klientów biura wzrosła aż pięciokrotnie. Pozytywne opinie zadowolonych klientów sprawiły, że A&G Invest uzyskało wysoką ocenę wśród biur rachunkowych w województwie małopolskim

Wyzwania

Chciałam, by program, który będę wykorzystywać w moim biurze rachunkowym był systemem nowoczesnym. Ważne dla mnie było to, by działał on w środowisku Windows, ponieważ uważam takie rozwiązanie za o wiele bardziej praktyczne, niż system pracujący w środowisku DOS. Zależało mi również na tym, by program zapewniał mojej firmie możliwość rozwoju – wiedziałam, że z czasem zwiększy się liczba naszych stałych klientów oraz zatrudnionych pracowników, co z kolei wpłynie na wzrost liczby wykonywanych operacji.

W kwestii wyboru oprogramowania pomocą posłużyli nam specjaliści firmy ALPOL – rozwiązania IT. Wspólnie przeanalizowaliśmy potrzeby zakładanego biura rachunkowego i doszliśmy do wniosku, że najlepszym dla nas rozwiązaniem będzie program Comarch OPT!MA, ponieważ spełni on wszystkie nasze cele:
• zwiększenie szybkości obsługi klientów,
• zintegrowanie pracy księgowej z kadrowo-płacową,
• szybszy przepływ informacji oraz ich dostępność,
• możliwość pracy zdalnej

Rozwiązanie

Do obsługi A&G Invest wybrałyśmy system Comarch OPT!MA w wersji dla Biur Rachunkowych. O wyborze właśnie tego oprogramowania przesądziły trzy czynniki: sprawdzony producent, nasze pozytywne doświadczenia z programem KLASYKA oraz ciekawe, użyteczne funkcjonalności programu OPT!MA, zaprezentowane nam przez specjalistów ALPOL – rozwiązania IT.

Na naszą decyzję miał wpływ także fakt, że możliwe było zakupienie programu w wersji dedykowanej specjalnie pod potrzeby Biur Rachunkowych. Ważna dla nas była również pełna integracja systemu i znaczne usprawnienie prowadzenia procesów księgowych oraz kadrowo-płacowych w porównaniu do programu KLASYKA.

System wdrożyła nam firma ALPOL – rozwiązania IT z Krakowa, Złoty Partner Comarch. Wdrożenie przebiegło bardzo sprawnie, mogłyśmy więc szybko rozpocząć pracę z programem.

Specjaliści ALPOL – rozwiązania IT przeprowadzili także szkolenie, które pozwoliło nam szybko opanować funkcje programu. Muszę przyznać, że obsługa Comarch OPT!MA jest wyjątkowo intuicyjna, co znacznie usprawnia naszą pracę.

Początkowo wybrałyśmy pięć modułów:
• Księga Podatkowa
• Księga Handlowa
• Środki Trwałe
• Kadry i Płace
• Kasa/Bank

Po pewnym czasie, gdy nasze biuro się rozrosło, dokupiłyśmy kolejne moduły:
• Biuro Rachunkowe
• Faktury

Efekty

Po pięciu latach pracy z programem stwierdzam, że spełnił on wszystkie nasze założenia. Dzięki przejrzystości informacji, powiązaniom między dokumentami oraz pełnej integracji systemu możemy nie tylko oferować naszym klientom kompleksowe usługi księgowe i kadrowopłacowe, ale także – co ma dla nas wyjątkowo duże znaczenie – obsługa klientów stała się o wiele szybsza. Sam proces księgowania w systemie Comarch OPT!MA zajmuje 20% mniej czasu, niż księgowanie w poprzednio wykorzystywanym systemie Comarch KLASYKA! Jest to ogromna oszczędność dla naszego biura.

Z Comarch OPT!MA mam pewność, że przechowywane przeze mnie dane są całkowicie bezpieczne. Bardzo przydatną funkcją jest także możliwość wymiany dokumentów z naszymi kontrahentami przez internet. Nie tylko przyspiesza to cały proces, ale także bardzo obniża koszty biura.

Dzięki wszystkim tym zaletom programu udało nam się płynnie zwiększyć ilość klientów z 20, których nasze biuro obsługiwało w pierwszym roku działalności, do ok. 100. Polecam system Comarch OPT!MA jako idealne narzędzie do pracy dla biur rachunkowych, natomiast firmę ALPOL – rozwiązania IT jako zespół profesjonalistów w swojej branży.

Grażyna Cnotliwy, Właściciel firmy A&G INVEST

SUCCESS STORY – ZYSK

Comarch OPTIMA pomogła nam skrócić czas księgowania o 40%

O firmie

Biuro Usług Finansowo-Księgowych ZYSK Joanna Kordula od 2009 roku prowadzi działalność w zakresie kompleksowej obsługi księgowej i płacowo-kadrowej dla małych przedsiębiorstw. Firma prowadzi usługi na terenie powiatu wielickiego.

Wyzwania

Chciałam, by program, który wybiorę do obsługi mojego biura rachunkowego, był przede wszystkim otwarty na rozwój mojej firmy. Nie wiedziałam jeszcze, jak duża będzie moja działalność i ilu pracowników zatrudnię w pierwszym roku, w jakim tempie będzie rosła ilość naszych klientów.

Potrzebowałam więc wydajnego systemu, który bez problemu poradzi sobie z rosnącą ilością danych. Zależało mi także na gwarancji, że wszystkie przeprowadzane przez nas operacje będą zgodne z przepisami, co jest szczególnie ważne w branży, w której działamy.

Najważniejsze, czego oczekiwałam od programu, to:
• łatwość obsługi,
• możliwość szybkiego księgowania,
• integracja pracy księgowej z kadrowo-płacową,
• szybki dostęp do informacji

Rozwiązanie

Rozpoczęłam współpracę z firmą ALPOL – rozwiązania IT, Złotym Partnerem Comarch, ponieważ firma ta posiadała wieloletnie doświadczenie we współpracy z biurami rachunkowymi. Specjaliści ALPOL – rozwiązania IT zaprezentowali mi możliwości programu Comarch OPT!MA, a ja zaufałam ich profesjonalizmowi i zdecydowałam się na wybór właśnie tego systemu.

Wspólnie przeprowadziliśmy analizę moich potrzeb w stosunku do programu, po której do obsługi mojej firmy wybraliśmy sześć modułów:
• Biuro Rachunkowe:
• Faktury:
• Księga Podatkowa:
• Kadry i Płace:
• Środki Trwałe:
• Kasa/Bank:

Moduły są ze sobą w pełni zintegrowane i działają na wspólnej bazie danych. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia nam realizację naszych założeń – czyli zapewniania klientom kompleksowej obsługi księgowej i kadrowo-płacowej.

Wdrożenie odbyło się szybko i sprawnie. Następnie specjaliści ALPOL – rozwiązania IT przeprowadzili szkolenie z obsługi programu, który okazał się być bardzo intuicyjnym. Nie mamy problemów z użytkowaniem systemu, dzięki czemu możemy szybciej wykonywać swoją pracę.

Efekty

Comarch OPT!MA okazała się świetnym narzędziem dla biur rachunkowych. Działamy już na niej trzy lata, co jest najlepszym dowodem na to, że program naprawdę usprawnia nam codzienną pracę. System jest prosty, szybki i intuicyjny – nie tracimy czasu na czynności techniczne i możemy skupić się na tym, co dla nas najważniejsze, czyli zapewnianiu naszym klientom najwyższej jakości usług.

Duża część pracy została zautomatyzowana, co pozwala nam szybciej wykonywać nasze obowiązki. Dzięki pracy z programem udało mi się np. skrócić czas księgowania o 40 % (w porównaniu do metod, które stosowałam w poprzednich firmach). Biorąc pod uwagę wszystkich klientów mojego biura rachunkowego jest to dla mnie naprawdę duża oszczędność.

W pracy biura rachunkowego ogromne znaczenie ma także czas dostępu do informacji, których stale udzielamy klientom. System umożliwia 3 razy szybsze odnajdywanie danych, niż w przypadku tradycyjnych metod wyszukiwania. Dzięki Comarch OPT!MA nie muszę też marnować czasu na śledzenie zmieniających się przepisów. Wystarczy tylko, że mam aktualną wersję systemu – i już mogę zagwarantować swoim klientom zgodność wszystkich naszych działań z obowiązującym prawem

Po wdrożeniu systemu jesteśmy przekonani że system Comarch OPT!MA jest najlepszym rozwiązaniem dla biur rachunkowych obecnie istniejącym na rynku, a ALPOL – rozwiązania IT firmą, zatrudniającą grono fachowców w swojej dziedzinie.

Joanna Kordula, Właściciel firmy ZYSK

logo-FUTURITI.png

Nowoczesne systemy IT dla leaderów eCommerce

Rozwiązania Futuriti służą eCommerce w szybkim i efektywnym kosztowo realizowaniu zamówień. Unikalne funkcje i technologie wypracowane w laboratorium R&D pomagają ich użytkownikom uzyskać przewagę nad konkurencją i ułatwiają szybki rozwój firm.

XSale_w-1.png

Sprzedaż internetowa

Automatyzacja i zarządzanie
sprzedażą online

WMS_logo

System WMS

Zarządzanie ruchem produktów
w magazynach wysokiego składowania

Jesteśmy również Złotym Partnerem Comarch. Pomagamy naszym Klientom wdrażać systemy ERP w ich firmach.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.