Serwis i utrzymanie Comarch ERP
Zapewniamy kompleksowe usługi serwisowe i utrzymania dla oferowanego przez nas oprogramowania Comarch. Nasze wyróżniki to szybki czas reakcji, automatyczny monitoring 24/7 i profesjonalna obsługa, dające naszym klientom pewność i poczucie bezpieczeństwa.
Złoty Partner Comarch
Jako Złoty Partner Comarch zapewniamy naszym Klientom wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach współpracy. Wśród naszych klientów jest już ponad 1000 firm i organizacji, reprezentujących różne branże.
Serwis i utrzymanie w Futuriti to:
Elastyczność
Proponujemy różne warianty usług serwisowych i utrzymania, by każdy klient mógł wybrać najlepszy dla siebie.
Udowodniona jakość
Już w 2010 r. otrzymaliśmy nagrodę od Comarch za najwyższą jakość obsługi klienta.
Efektywność i wydajność
Stale monitorujemy zadowolenie naszych klientów. Aż 57% ocenia nasz czas reakcji jako szybszy niż oczekiwali. Nasz zespół obsługuje miesięcznie średnio ok. 2300 zgłoszeń!
Partnerstwo
Naszą misją jest pomagać przedsiębiorcom osiągać ich cel. Wysoka jakość oferowanej przez nas obsługi informatycznej pozwala nam współpracować z naszymi klientami na partnerskich warunkach.
Pewność i bezpieczeństwo
W przypadku umowy utrzymania gwarantujemy określony czas reakcji na zgłoszenie. W większości przypadków naprawiamy usterki „od ręki”. Stale monitorujemy system klienta, dzięki czemu często jesteśmy w stanie zareagować jeszcze zanim nasz klient zauważy problem.
Praca od 7.00 do 17.00 oraz w soboty
Nasz zespół serwisowy pracuje od 7.00 do 17.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz od 7.30 do 13.00 w soboty. Są to najszersze godziny obsługi wśród partnerów Comarch.
Zdalny serwis
Dzięki naszej aplikacji FUTURITI Helpdesk Premium zdalnie dokonujemy niezbędnych napraw na komputerach naszych klientów.
Wiedza i doświadczenie
Nasza wiedza jest szeroka, poparta certyfikatami producenta oraz doświadczeniem z wdrożeń i obsługi tysięcy instalacji Comarch ERP (zarówno największych w Polsce jak i tych mniejszych). Wszystko co wiemy jest dla naszych klientów. Interesujące informacje oraz wskazówki możesz otrzymywać cyklicznie w formie newslettera dla klientów Futuriti.
Warianty obsługi
Na życzenie klienta
od
250 PLN
netto / RH
Wizyty serwisowe
5 dni w tygodniu
8:30 – 17:00
Uzgadniany termin
Zazwyczaj w ciągu 2-3 dni
Usługa zdalna
od
125 PLN
netto / 0,5 RH
Pomoc zdalna
5 dni w tygodniu
8:30 – 17:00
Uzgadniany termin
Zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego
Umowa utrzymania
od
500 PLN
miesięcznie
Wizyty i pomoc zdalna
6 dni w tygodniu
7:00 – 17:00
Gwarantowany czas reakcji
Zazwyczaj od ręki
Opinie o Futuriti
Po realizacji każdego zgłoszenia prosimy klientów o informacje zwrotne odnośnie naszej pracy. Zapoznaj się z opiniami o serwisie Futuriti.