Serwis i utrzymanie Comarch ERP

Zapewniamy kompleksowe usługi serwisowe i utrzymania dla oferowanego przez nas oprogramowania Comarch. Nasze wyróżniki to szybki czas reakcji, automatyczny monitoring 24/7 i profesjonalna obsługa, dające naszym klientom pewność i poczucie bezpieczeństwa.

Złoty Partner Comarch

Jako Złoty Partner Comarch zapewniamy naszym Klientom wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach współpracy. Wśród naszych klientów jest już ponad 1000 firm i organizacji, reprezentujących różne branże.

Serwis i utrzymanie w Futuriti to:

Elastyczność

Proponujemy różne warianty usług serwisowych i utrzymania, by każdy klient mógł wybrać najlepszy dla siebie.

Udowodniona jakość

Już w 2010 r. otrzymaliśmy nagrodę od Comarch za najwyższą jakość obsługi klienta.

Efektywność i wydajność

Stale monitorujemy zadowolenie naszych klientów. Aż 57% ocenia nasz czas reakcji jako szybszy niż oczekiwali. Nasz zespół obsługuje miesięcznie średnio ok. 2300 zgłoszeń!

Partnerstwo

Naszą misją jest pomagać przedsiębiorcom osiągać ich cel. Wysoka jakość oferowanej przez nas obsługi informatycznej pozwala nam współpracować z naszymi klientami na partnerskich warunkach.

Pewność i bezpieczeństwo

W przypadku umowy utrzymania gwarantujemy określony czas reakcji na zgłoszenie. W większości przypadków naprawiamy usterki „od ręki”. Stale monitorujemy system klienta, dzięki czemu często jesteśmy w stanie zareagować jeszcze zanim nasz klient zauważy problem.

Praca od 7.00 do 17.00 oraz w soboty

Nasz zespół serwisowy pracuje od 7.00 do 17.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz od 7.30 do 13.00 w soboty. Są to najszersze godziny obsługi wśród partnerów Comarch.

Zdalny serwis

Dzięki naszej aplikacji FUTURITI Helpdesk Premium zdalnie dokonujemy niezbędnych napraw na komputerach naszych klientów.

Wiedza i doświadczenie

Nasza wiedza jest szeroka, poparta certyfikatami producenta oraz doświadczeniem z wdrożeń i obsługi tysięcy instalacji Comarch ERP (zarówno największych w Polsce jak i tych mniejszych). Wszystko co wiemy jest dla naszych klientów. Interesujące informacje oraz wskazówki możesz otrzymywać cyklicznie w formie newslettera dla klientów Futuriti.

Warianty obsługi

Na życzenie klienta

startup.png

od

250 PLN

netto / RH

Wizyty serwisowe

5 dni w tygodniu

8:30 – 17:00

Uzgadniany termin

Zazwyczaj w ciągu 2-3 dni

Usługa zdalna

business.png

od

125 PLN

netto / 0,5 RH

Pomoc zdalna

5 dni w tygodniu

8:30 – 17:00

Uzgadniany termin

Zazwyczaj w ciągu następnego dnia roboczego

Umowa utrzymania

cennik_biznes.png

od

500 PLN

miesięcznie

Wizyty i pomoc zdalna

6 dni w tygodniu

7:00 – 17:00

Gwarantowany czas reakcji

Zazwyczaj od ręki

Opinie o Futuriti

Po realizacji każdego zgłoszenia prosimy klientów o informacje zwrotne odnośnie naszej pracy. Zapoznaj się z opiniami o serwisie Futuriti.

Czas reakcji: adekwatny lub szybszy niż oczekiwano 98%
Chęć ponownego skorzystania z serwisu Futuriti 99%
Wysokie kompetencje konsultanta 99%
Skuteczność rozwiązania problemu 99%
logo-FUTURITI.png

Nowoczesne systemy IT dla leaderów eCommerce

Rozwiązania Futuriti służą eCommerce w szybkim i efektywnym kosztowo realizowaniu zamówień. Unikalne funkcje i technologie wypracowane w laboratorium R&D pomagają ich użytkownikom uzyskać przewagę nad konkurencją i ułatwiają szybki rozwój firm.

XSale_w-1.png

Sprzedaż internetowa

Automatyzacja i zarządzanie
sprzedażą online

WMS_logo

System WMS

Zarządzanie ruchem produktów
w magazynach wysokiego składowania

Jesteśmy również Złotym Partnerem Comarch. Pomagamy naszym Klientom wdrażać systemy ERP w ich firmach.