Uprzejmie informujemy, że od =czwartku 3 października 2019 udostępniony jest do sprzedaży Upgrade Premium dla systemu Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej.

Jednocześnie przypominamy, że dla Klientów, którzy zakupili system Comarch ERP Optima lub upgrade
na ten system od 1 lutego 2019, dostęp do konsultacji telefonicznych w Comarch od dnia 14 października będzie możliwy tylko po wykupieniu Upgrade Premium. Upgrade Premium wymagany jest do połączeń telefonicznych także w przypadku instalacji mieszanych (stacjonarnie i w modelu usługowym jednocześnie).

Upgrade Premium dla Comarch ERP Optima to nie tylko prawo do korzystania z konsultacji telefonicznych ze strony specjalistów Comarch, ale także wyższy priorytet na obsługę zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń oraz dostęp do wybranych szkoleń elektronicznych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie poświęconej Upgrade Premium.

Zakup Upgrade Premium realizowany jest za pośrednictwem opiekunów klienta oraz przez formularz kontaktowy.

Zamówienia na Upgrade Premium złożone w dniach 03.10-13.10.2019 roku skutkują ustawieniem daty ważności zgodnie z wykupionym okresem (miesięcznym, wielomiesięcznym lub rocznym) licząc od daty 14.10.2019 r.