Integracja Siódemka

Integracja Siódemka2018-01-19T10:50:54+00:00
Integracja z kurierem Siódemka

Integracja z Siódemką pozwoli na szybkie i bezobsługowe wygenerowanie listu przewozowego do Twoich zamówień w systemie Comarch ERP oraz wydrukowanie go na wskazanej drukarce. System zaciągnie wszystkie istotne dane bezpośrednio z zamówienia w systemie. Efektem zastosowania narzędzia będzie gotowy wydruk listu przewozowego np. na stanowisku magazyniera.

Podstawowe funkcje:

  • Automatyczne generowanie listów przewozowych
  • Przesyłki pobraniowe (COD)
  • Przesyłki zagraniczne (w zależności od umowy z firmą kurierską)
  • Wielopak
  • Możliwość skonfigurowania wagi przesyłki
  • Możliwość skonfigurowania wymiarów przesyłki
  • Dodatkowe opcje doręczeń (sobota; na godzinę; gwarant do; niedziele i święta; do rąk własnych)
  • Awizacje (telefoniczna, sms, e-mail)
  • Dokumenty zwrotne
  • Przesyłka zwrotna
  • i wiele innych opcji, na które pozwala Siódemka

Dlaczego nasze rozwiązanie jest lepsze od innych dostępnych na rynku rozwiązań?

  • Synchronizacja bezpośrednio z ERP
  • Wysoka wydajność
  • Optymalizacja i rozwój
  • Gwarancja – ciągłe zmiany w serwisach, w których ciężko się odnaleźć nie są dla nas wyzwaniem.

Korzyści:

  • Szybka integracja
  • Przyspieszenie realizacji zamówień
  • Możliwa zautomatyzowana obsługa (bez udziału handlowca!)
  • Oszczędność czasu

* W przypadku zakupu licencji w formie jednorazowej opłaty, opcjonalnie zalecamy wykupienie gwarancji, która zapewnia aktualizację oprogramowania do nowych wersji Comarch ERP oraz do nowych wersji podmiotu zintegrowanego. Koszt gwarancji Optima = 20 pln/msc. Koszt gwarancji XL = 40 pln/msc. W przypadku zakupu oprogramowania bez gwarancji, ewentualne zmiany i dostosowanie do nowych wersji wyceniane są indywidualnie. W przypadku zakupu licencji w formie opłaty miesięcznej, gwarancja wliczona jest w opłatę miesięczną.

Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!