Szanowni Państwo,

z uwagi na obecną sytuację, wprowadziliśmy szereg działań zapobiegawczych, reagujących i uprzedzających w stosunku do spodziewanych i pojawiających się wyzwań.

Priorytety dla nas, którymi się kierujemy to:

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa Pracownikom, Klientom oraz Partnerom Futuriti,
  2. Zapewnienie ciągłości działania systemów, produktów (xSale, WMS, prywatnej chmury VPS365, 4Hero) i infrastruktury oraz klientów obsługiwanych w ramach umowy utrzymania,
  3. Utrzymanie zdolności realizacji projektów,
  4. Zapewnienie możliwej elastyczności w sprawowaniu opieki nad najbliższymi dla Pracowników Futuriti,

W związku z tym od kilku tygodni weryfikujemy i rozbudowujemy nasze zdolności do utrzymania działalności w szczególnych sytuacjach m.in.:

  1. Wprowadziliśmy pracę zdalną, każdego dnia wybrani pracownicy Futuriti pracują w tym trybie, ciągle zwiększamy skalę. Weryfikujemy efektywność takiej pracy, optymalizujemy organizację pracy i wykorzystywane narzędzia, rozwiązujemy problemy. W przypadku wystąpienia takiej konieczności jesteśmy gotowi na awaryjne całkowite przejście na zdalną obsługę naszych klientów.
    Aktualizacja 18.03:
    Od 16.03 Futuriti z powodzeniem w 100% pracuje zdalnie, w siedzibie jest dostępny tylko 1 serwisant dbający na miejscu o infrastrukturę, zmiana serwisanta następuje w trybie 1-no tygodniowym
  2. Od poniedziałku 16 marca wstrzymujemy wszelkie wizyty u naszych kontrahentów a także kontrahentów u nas w biurze. W szczególnych przypadkach – awarii krytycznej, która nie może być rozwiązana w inny sposób – będzie możliwa jedynie ograniczona, awaryjna wizyta serwisanta u klienta z umową utrzymania.
    Aktualizacja 18.03:  Z uwagi na bezpieczeństwo naszych i Państwa zespołów oraz ich rodzin z uwagi na działanie siły wyższej nie gwarantujemy możliwości wizyty u klientów nawet w przypadku awarii krytycznej. Dołożymy wszelkich starań aby zdalnie dokonać serwisu lub poprowadzić telefonicznie Państwa pracownika na miejscu aby przywrócić zdalny dostęp do systemu.
  3. Wprowadziliśmy cały szereg działań informacyjnych oraz prewencyjnych w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa zachorowania np:
    1. wprowadziliśmy koleżeńskie dojazdy firmowe w celu minimalizowania korzystania ze środków zbiorowej komunikacji,
    2. udostępniliśmy środki dezynfekujące oraz instruktażowe,
    3. zwiększyliśmy częstość i zakres czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń,
    4. każdy pracownik przy najmniejszych objawach chorobowych jest niezwłocznie kierowany do pracy zdalnej lub na zwolnienie chorobowe,
    5. wstrzymaliśmy uczestnictwo i organizację konferencji, targów i innych zgromadzeń.
  4. Koordynujemy niezbędne przerwy w świadczeniu pracy (m.in. w związku z opieką nad dziećmi) w ramach zespołów aby zapewnić ciągłą dostępność specjalistów.
  5. Weryfikujemy i usprawniamy  zdolność zastępstwa poszczególnych osób a nawet zespołów w zdecydowanie poszerzonym zakresie.

Obecna sytuacja na pewno wprowadzi przejściowe niedogodności i utrudnienia, ale jesteśmy przekonani że wspólne zaangażowanie pozwoli skutecznie przezwyciężyć pojawiające się problemy. Zapewniamy, że możecie Państwo na nas liczyć w maksymalnym możliwym zakresie.

Z poważaniem.

DreamTeam Futuriti