Szanowni Państwo,
z uwagi na obecną sytuację, wprowadziliśmy szereg działań zapobiegawczych, reagujących i uprzedzających w stosunku do spodziewanych i pojawiających się wyzwań.
Priorytety dla nas, którymi się kierujemy to:
- Zapewnienie bezpieczeństwa Pracownikom, Klientom oraz Partnerom Futuriti,
- Zapewnienie ciągłości działania systemów, produktów (xSale, WMS, prywatnej chmury VPS365, 4Hero) i infrastruktury oraz klientów obsługiwanych w ramach umowy utrzymania,
- Utrzymanie zdolności realizacji projektów,
- Zapewnienie możliwej elastyczności w sprawowaniu opieki nad najbliższymi dla Pracowników Futuriti,
W związku z tym od kilku tygodni weryfikujemy i rozbudowujemy nasze zdolności do utrzymania działalności w szczególnych sytuacjach m.in.:
- Wprowadziliśmy pracę zdalną, każdego dnia wybrani pracownicy Futuriti pracują w tym trybie, ciągle zwiększamy skalę. Weryfikujemy efektywność takiej pracy, optymalizujemy organizację pracy i wykorzystywane narzędzia, rozwiązujemy problemy. W przypadku wystąpienia takiej konieczności jesteśmy gotowi na awaryjne całkowite przejście na zdalną obsługę naszych klientów.
Aktualizacja 18.03: Od 16.03 Futuriti z powodzeniem w 100% pracuje zdalnie, w siedzibie jest dostępny tylko 1 serwisant dbający na miejscu o infrastrukturę, zmiana serwisanta następuje w trybie 1-no tygodniowym - Od poniedziałku 16 marca wstrzymujemy wszelkie wizyty u naszych kontrahentów a także kontrahentów u nas w biurze. W szczególnych przypadkach – awarii krytycznej, która nie może być rozwiązana w inny sposób – będzie możliwa jedynie ograniczona, awaryjna wizyta serwisanta u klienta z umową utrzymania.
Aktualizacja 18.03: Z uwagi na bezpieczeństwo naszych i Państwa zespołów oraz ich rodzin z uwagi na działanie siły wyższej nie gwarantujemy możliwości wizyty u klientów nawet w przypadku awarii krytycznej. Dołożymy wszelkich starań aby zdalnie dokonać serwisu lub poprowadzić telefonicznie Państwa pracownika na miejscu aby przywrócić zdalny dostęp do systemu. - Wprowadziliśmy cały szereg działań informacyjnych oraz prewencyjnych w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa zachorowania np:
- wprowadziliśmy koleżeńskie dojazdy firmowe w celu minimalizowania korzystania ze środków zbiorowej komunikacji,
- udostępniliśmy środki dezynfekujące oraz instruktażowe,
- zwiększyliśmy częstość i zakres czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń,
- każdy pracownik przy najmniejszych objawach chorobowych jest niezwłocznie kierowany do pracy zdalnej lub na zwolnienie chorobowe,
- wstrzymaliśmy uczestnictwo i organizację konferencji, targów i innych zgromadzeń.
- Koordynujemy niezbędne przerwy w świadczeniu pracy (m.in. w związku z opieką nad dziećmi) w ramach zespołów aby zapewnić ciągłą dostępność specjalistów.
- Weryfikujemy i usprawniamy zdolność zastępstwa poszczególnych osób a nawet zespołów w zdecydowanie poszerzonym zakresie.
Obecna sytuacja na pewno wprowadzi przejściowe niedogodności i utrudnienia, ale jesteśmy przekonani że wspólne zaangażowanie pozwoli skutecznie przezwyciężyć pojawiające się problemy. Zapewniamy, że możecie Państwo na nas liczyć w maksymalnym możliwym zakresie.
Z poważaniem.
DreamTeam Futuriti