B2B2018-10-18T11:57:46+00:00
Loading...

B2B xSale wspiera sprzedaż B2B (business to business)

Platforma B2B xSale integruje się z systemami Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę danych m.in.

  • stanów magazynowych,
  • danych towarowych (parametry, zdjęcia),
  • informacji o kontrahentach,
  • dokumentów księgowych.

Dzięki platformie B2B xSale praca działów handlowych w firmach jest znacznie szybsza i łatwiejsza. Automatyzacja procesów zamówienia, całodobowy dostęp do oferty oraz możliwość promowania najlepiej rotujących produktów sprawiają, że dzięki wdrożeniu B2B xSale jesteś w stanie zwiększyć swoją sprzedaż.

Dlaczego warto wybrać B2B xSale?

Funkcje B2B xSale

Zarządzanie cenami, rabatami i promocjami

  • pobieranie cenników dla różnych kontrahentów,

  • upusty procentowe dla poszczególnych towarów,

  • importowanie wybranych rabatów z Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL,

  • ustawienie stałej ceny dla konkretnego produktu i dla kontrahenta,

  • wyświetlanie produktów polecanych w koszyku,

Zarządzanie użytkownikami i operatorami

  • podgląd limitów kredytowych przez użytkowników,

  • podgląd rozliczeń przez użytkowników,

  • przypisywanie miejsc powstawania kosztów do poszczególnych działów (np. handlowy, marketing, księgowość itp.),

  • różne poziomy uprawnień dla użytkowników klienta końcowego (Administrator, Kierownik, Użytkownik),

  • modyfikowalne role dla operatorów,

Zarządzanie kontrahentami

  • historia zamówień,

  • rozliczenia,

  • ustawianie limitów kredytowych (np. dla poszczególnych kontrahentów, oddziałów, osób),

  • ustawianie minimalnej wartości zamówienia dla kontrahenta,

  • zarządzanie buforem dla limitów kredytowych,

  • zarządzanie warunkami handlowymi (import danych z systemu ERP, np. terminów płatności, sposobów dostawy, polityki rabatowej i generowanych dokumentów),

  • kontrola limitów kredytowych (możliwość ustawienia blokad lub ostrzeżeń),

  • przypisywanie limitów kwotowych do użytkowników i działów,

  • poziomy uprawnień dla pracowników,

  • limity transakcyjne dla pracowników oraz działów,

  • przypisywanie opiekunów,

Zarządzanie zamówieniami

  • obsługa wielu koszyków,

  • ponawianie zamówień,

  • zarządzanie formami dostawy,

  • zarządzanie czasem dostawy,

  • zarządzanie formami płatności,

  • ustawianie domyślnej minimalnej wartości zamówienia,

  • ustawienia minimalnej ilości towaru w zamówieniu,

  • zarządzanie magazynami,

  • tworzenie wirtualnych magazynów,

  • aktualizacja stanów magazynowych,

  • zarządzanie reklamacjami,

  • akceptacja zamówienia przez przełożonego,

Zarządzanie produktami i ofertami

  • automatyczne generowanie ofert na podstawie bazy towarowej z systemu ERP,

  • ustawianie widoczności dla produktów ze stanem 0,

  • ustawienie widoczności dla importowanych z ERP parametrów produktów,

  • import zdjęć z ERP,

  • podgląd koszyków klientów (dla operatorów B2B),

  • masowe zarządzanie ofertami (aktywacja, dezaktywacja, zmiana cen, ustawianie rabatów, marż procentowych/kwotowych),

  • automatyczna zmiana statusów w B2B na podstawie zdarzeń w ERP,

  • edycja opisów (edytor WYSIWIG),

  • wyszukiwarka produktów,

  • filtrowanie produktów po grupach i atrybutach,

  • oceny produktów,

Komunikacja z użytkownikami

  • automatyczne wiadomości e-mail dla klientów,

  • edytowalne szablony e-mail,

  • powiadomienia e-mail dla klienta i opiekuna handlowego,

  • automatycznie generowane rekomendacje produktowe na podstawie historii zakupów,

  • powiadomienie o dostępności produktu,

  • konfiguracja kont e-mail z panelu administracyjnego,

Zarządzanie działaniami promocyjnymi

  • sekcja „produkty polecane” na stronie głównej i w kategoriach produktowych,

  • sekcja „Bestseller” dla najlepiej sprzedających się produktów,

  • zarządzanie wizualnymi formami reklamowymi: landing pages oraz banerami graficznymi,

Dostosowywanie platformy B2B

  • wbudowane edytory pozwalające dopasować wygląd B2B bez pomocy grafika,

  • tworzenie stron statycznych (np. regulaminy, polityka prywatności),

  • edytowalne menu,

  • edytowalna stopka,

  • obsługa skórek graficznych,

  • własny logotyp,

  • własny favicon,

  • samodzielne zarządzanie tytułami stron,

  • edytowalne bloki,

  • zarządzanie blokami na stronie,

  • zarządzanie treścią na stronie logowania.

Wysoka wydajność i niski koszt

  • platforma B2B działa na serwerach Futuriti, więc nie musisz martwić się o własną infrastrukturę,

  • wszystkie licencje serwerowe i bazodanowe w cenie,

Jesteś zainteresowany systemem B2B? Skontaktuj się z nami!